2018. december 27., csütörtök

Karácsonyra várva

Eljött hát a szép karácsony....

Kicsi Ádi unokámmal együtt ünnepeltük a névnapunkat! A 4  és fél éves Ádika, most kezdi érteni igazán, mi is a névnap. nagyon boldog volt!

 A mi karácsonyfánk az idén is fehér - ezüst színekben pompázik, néhány púder rózsaszín dísszel kiegészítve. Sajnos a család egyik fele lázasan feküdt karácsonykor, így velük kicsit később ünnepelünk. Nagyon hiányoztak, tegnap ezért az unokákat elhoztuk, hogy legalább ők legyenek velünk. Náluk ugyanis a szülők voltak betegek nem a gyerekek.


 A kandallóba most is került gyertya, nagyon szeretjük, olyan szép a fényénél üldögélni, olvasgatni mellette


Kicsi részlet a fa színeiből....

 Ilyen szépséges korcsolyára már régen fájt a szívem, s nagyon megörültem, mikor ráleltem Badak Hajnalkára, aki festett is rá nekem ilyen szépséges tájat! Ezúttal is köszönöm neki!

  A csillag párna idén a kedvencünk, jó puha és vastag.

 Picike rózsaszín masnik az asztali díszbe is kerültek.

 Az adventi koszorúnk is ezüst - fehér - rózsaszín volt.



A csöppnyi csillagocskán ülő angyalka egy pályázatra készült, amivel most nem nyertem, de sok dícséretet kaptam :)


 A világítós téli doboz hozzávalóit viszont a nyári pályázat első díjából kaptam. Nagyon szeretem! :)

 Sok sok kézzel készített ajándékot alkottam karácsonyra is, többek között a családtagoknak ilyen kedves kis dobozkákat.


A hímzett angyalkáim angyal kiállításra készültek. 

  A konyhába viszont kellett egy kis piros vidámság a fehér bútorhoz. :)






 Még egyszer a fenyőnk illetve a karácsonyfánk


 

A nappalink





 A mikulásvirágok sajnos hamar lehullatják a virágaikat, nagyon melegük van nálunk.



Kis vintage képem 



Ez a téli koszorúm is ajándékba készült


Angyalkáim egy része a kiállításon. A középső textil angyalt nem én készítettem csak ajándék volt! :)

További szép téli napokat kívánok! 

13 megjegyzés:

  1. Bámulatos az a hangulat, amit magad körül teremtesz! Szerintem az unokáid még felnőtt korukban is élni fognak belőle! További kellemes ünnepeket, Éva! És utólag boldog névnapot...még érvényes! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavaid Jucus! A kis Ádi unokám, minden nap lejön hozzánk és bekapcsolja a fényeket, égőket, majd elhelyezkedik a kanapén, hív , hogy üljek le mellé, és csak annyit mond: mami, most csak üldögéljünk így egy kicsit. Csendben halkan aztán kis idő múlva belefogok egy mesébe. Amit még apukám mesélt nekünk....

      Törlés
  2. Csodálatos minden! Gratulálok, nagyon ügyes vagy!❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Emerencia! A kis betlehemünk minden nap megnézzük, gyertyát gyújtunk mellette, s a kicsikkel beszélgetünk róla. Az idén a karácsonyfa alá tettük, de pici volt a hely a nézegetésére, így a kicsi asztalra került. Az egyetlen, amit nem én készítettem. :)

      Törlés
  3. Szép nálatok minden az előkészületek a fa és az ajándékok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Juci! Igyekszem minden évben valami kézzel készítettet is ajándékozni. A nagy unokáimnak például csokifenyőt és gömbfát készítettem :) Nagyon örültek neki! :)

      Törlés
  4. Gyönyörű Nálad MINDEN!!!!!!
    Kinagyítva néztem végig a szép képeket. Öröm volt látni mind!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beáta, de jó, hogy tetszettek! Nagy örömmel, tiszta szívből készülődtem, készítettem a család örömére mindent! :)

      Törlés
  5. Nagyon ízléses szép minden :), látszik benne lelked minden szeretete.
    Ádika annyira édes, "igazi férfi", egy gyermeki, angyali mosollyal.

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen így utólag is! nekem is van egy Évám.:)Sőt, Dávidom.:) gyönyörű minden nálad!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm Mamka! Isten éltesse a Te gyermekeidet is örömben, egészségben, boldogságban!
    Köszönöm a kedves szavaidat! :)

    VálaszTörlés