2018. március 22., csütörtök

Húsvéti készülődés


Már elkezdtem kicsit készülődni a Húsvétra. Készült néhány dísz, mert megkértek, hogy a városi  "Húsvéti ötletek, hagyományok" kiállításra készítsek néhány munkát, húsvéti díszt, így időben el kellett kezdeni, hogy végezzek velük. A nagy tojások csak natúran maradtak, így szépek, ahogy vannak! :)
A hungarocell tojást viszont befedtem betonpasztával, gessoból készítettem rá, marcipán mintázóba egy keretet, s a középen levő kis liliomot pedig rozsdásítottam, aranyoztam kicsit. Körbe fél gyöngyöket ragasztottam.


 A mix -média kép, tényleg mixelve van. Festve, csiszolva, kicsit repesztve, moha effekttel díszítve, stencilezve stb. :)


 Az asztali koszorú az idén csupa finom púder színekből készült.



 A kicsi unokáimnak készítettem a nyuszkós és báránykás kompozíciót.

 A mama szekrényfiókját kicsit megszépítettem . Barna lazúrral festettem, majd csipke és kis fémdíszek kerültek rá. Végül beleköltöztettem a húsvétot, a tavaszt :)


9 megjegyzés:

  1. Évi, ezek profi alkotások. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Áldott ünnepeket kívánok!

      Törlés
  2. Különlegesek,érdekesek...Ügyes kezed van..Jó készülődést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Szép húsvéti ünnepeket Nektek! :)

      Törlés
  3. Nem csodálom,hogy Téged kérnek meg a dekoráció elkészítésére!
    Egyik szebb mint a másik! Mennyi remek ötlet!
    Betonpaszta? Mik vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép lett az ünnepi húsvéti asztal, amiről a Jtv , a helyi televízió is készített felvételt. Örültem neki :)
      Örömteli húsvéti ünnepeket kívánok!

      Törlés
  4. Gyönyörű díszeket alkottál!
    Áldott, szép Húsvétot kívánok Nektek, kedves Éva!

    VálaszTörlés
  5. Drága Ildikó! Szívből köszönöm! Áldott, örömteli ünnepeket kívánok én is!

    VálaszTörlés
  6. De szépségek! Olyan kis ízléses! A kedvencem a koszorúd!

    VálaszTörlés