2011. április 4., hétfő

Díjat kaptam!


Köszönöm szépen a díjat, amit Monessától és Latinkától kaptam. Én megpróbálom tovább adni,de nem 2- szer 10 embernek, mert sokan nem kedvelik a blogdíjat, jobban örülnek ha meglátogatjuk és hozzá szólunk a blogra feltett témákhoz szeretetből, érdeklődésből. Különben osztom a véleményüket, de most mivel ez az első alkalom, hogy kaptam, örömmel továbbadom. Nem sértődöm meg azonban, ha a többiek, akik kapják, csak megköszönik és nem adják tovább minden esetben. Akkor medpróbálom továbbadni:











A szabály az ,hogy 10 kedvelt blogtársadnak add tovább és köszönd meg, majd hagyj üzenetet náluk.

6 megjegyzés:

  1. köszike,de azért holnap avass be,hogy mit is kell tennem, tudod,én nagyooon kezdő vagyok,esetleg kedden 17-18 óra között egy korepetálas ??? - szigorúan blogügyekben.

    VálaszTörlés
  2. Éva, köszönöm, hogy rám is gondoltál:))
    Továbbadásának is igyekszem megfelelni!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy rám gondoltál! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedves vagy, köszönöm hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés