2011. július 8., péntek

Gyermekkorom kedvenc ételei


Nagymamis /Erika / hívott erre a játékra, amit ezúton is szeretnék megköszönni!Lényege, hogy gyűjtsük össze gyermekkorunk kedvenc ételeit.
Nekem sok kedvenc ételem volt, mivel nagyon szerettem enni! Legeslegjobban szerettem anyukám kakaós kalácsát. Amikor disznót vágtunk én akkor is kakaós kalácsot ettem. Képes voltam " éhezni", mert a disznótoros ételek közül egyiket sem ettem meg, s anyukám ilyenkor előző nap egy tepsi kakaós kalácsot sütött.
Kedveltem még a rántott csirkeszárnyat májjal..
A főzelékek közül a krumplifözelék volt a legfinibb számomra.
A sütik közül a " csokis tetejű süti volt a sláger, ezt a zserbó jelentette nekem.
Még emlékezem a nagyi uborka salátájára. Olyan klassz savanyúságot azóta sem sikerült készítenem.
Nagyjából a legkedvesebbek a fent említett ételek voltak.
A szabályok szerint 5 másik blogírót kell meghívni a játékra. Engedjétek meg, hogy szakítsak a hagyománnyal. mert küldöm ezt a játékot kedves követőimnek és olvasóimnak!:)
Akinek kedve van emlékezzen vissza szívesen és örömmel kedvenc ételeire.
Nagymamisnak ezúton is köszönöm, hogy kíváncsi volt rám. Az általa leírt gőzgombócért a lányom van nagyon oda, ha lesz időm elkészítem neki!
Köszönöm a receptet Erikat!:)

1 megjegyzés:

  1. Éva örülök, hogy megosztottad velünk kedvenc ételeidet. Köszönjük!
    Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés