2011. december 14., szerda

Fürdősó



Tegnap megérkezett Mammkától a fürdősóm!:)Karácsonyi ajándékba szántam, ezért Mammka készített hozzá gyönyörű kiegészítőket is.



Nekem külön csomagolt egy adag fürdősót ajándékba.:) Édes Mammka! Nagyon köszönöm, hálás vagyok érte! A jó szíved most is elvarázsolt engem!:)




Én már csak üvegekbe töltöm és lezárom, hogy a mennyei illat meg ne szökjön belőle. Valahogy így fog kinézni készen.



Ezek a csodák is a fürdősó részei. olyan finom kis ízléses szütyőket varrt hozzá, amibe bele lehet kanalazni a fürdősót, hogy ne lebegjen a vízen a levendula. Merthogy ezzel is illatosította.:) Nagyon kedvelem a levendulát, azért is olyan kedves számomra a fürdősó.



Levendula színű
kártyák és címkék is tartoznak az ajándékba szánt fürdősóhoz. Ugye milyen szépek?



Rögtön rá is kötöttem az üvegre, hogy megcsodáljam rajta.



Drága Mammka! Még a karácsonyi képeslapod is úgy illatozik! Köszönöm, hogy elkészítetted nekem, és nagyon , nagyon köszönöm az ajándékot!
Ezt a nyugtató, remekül illatozó fürdősót próbáljátok ki, ti is, ellazultok tőle! Jó szívvel ajánlom Mindenkinek!


Sok szeretettel köszöntöm Violát és Mariskát nálam!:)

5 megjegyzés:

  1. .....és én már tudom is mit kívánhatok még neked, tengernyi levendulásban,egy levendulás házban,egy levendulás ágyban,egy levendulás álmot,egy levendulás házról,amiben ott vár a levendulás ágyad , és a levendulás kádad,benne levendulás ....na ,jó erre már nem biztos,hogy találok egy kedves levendulás tündért,aki ide tudná mindezt varázsolni.De keresem !!!!! Szép álmokat !

    VálaszTörlés
  2. Most én ezek után ahogy Éva elmondta én mit irhatnák.?... szépek.... ráadásul ahogy olvastam,éreztem az illatát :

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszenek! Gyönyörű mindegyik! :)

    VálaszTörlés
  4. Mammka fürdősója csodás!!!! Kipróbáltam!!! ♥

    VálaszTörlés
  5. :)))))Édesek vagytok!!!!Én pedig köszönöm a vásárlást!
    Az ajándék pedig természetesen jár Neked.:)
    Már a férjem is követeli a levendulás fürdősót.:)ott van a fürdőben....

    VálaszTörlés