2012. január 6., péntek

Ajándék



Karácsonykor én nemcsak az ünnep miatt sütök, főzők, hanem mert akkor van a névnapom is. Az egyik hímzős, barkácsolós barátnőm ezt a kávészemekből készített koszorút hozta nekem ajándékba!:)



Nem kevés munka lehetett körbe megragasztani kávészemekből!
Különösen ilyen aprócskákból!:)



Tudván, hogy szeretem a kávét, azért neki állt, és íme ilyen gyönyörűségesre sikeredett!



Ha itt ülnétek mellette, éreznétek e finomságos kávé illatát is.:)
Ha elmúlnak az ünnepek és elég a gyertya, bármilyen más dekorációra kicserélhető a közepe, mert úgy van elkészítve!
Nagyon örültem és most is örülök neki! Jól esik mellette kávézni!

20 megjegyzés:

  1. Olyan jó, hogy vannak olyan barátok, akik nem valamilyen általános ajándékkal lepik meg a másikat,hanem személyesen készített , személyre szóló ajándékot adnak. Jó, hogy ilyen barátaid vannak.

    VálaszTörlés
  2. Igen......ezeknek az ajándékoknak felbecsülhetetlen az értéke. Visszatükröződik az odafigyelés.......így olyan ajándék készül, amivel nagy örömet tud szerezni. És visszatükröződik a szeretet is, hiszen a megtervezéstől a kivitelezésig Rád gondolt, aprólékos, szép munkájával is bizonyítva ezt.

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó ötlet! Valóban kedves ajándék, hisz tudta mennyire szereted a kávét...:o)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen , nagyon figyel arra hogy hogy mi az, ami tetszik nekem is!:)
      Köszi, hogy itt voltál!

      Törlés
  4. Neha csak amulni tudok az emberek kreativitasan, es a szereteten, nem kis munka lehetett..nagyon szep:)
    Es biztosan szeretni valo nagyon, akinek ilyet keszitenek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig igyekszünk valami kreatív , magunk készítette ajándékkal meglepni egymást!:)
      Köszönöm, hogy írtál!:)

      Törlés
  5. Nem mondom... Rengeteg kávészem mire odakerült ahova kell...nem kevés idő...Csoda szép... illatát is érezni.. Ügyes aki készítette..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó sok ragasztó is elmehetett rá!És valóban nagyon klassz kávé illatú:)

      Törlés
  6. Nagyon szép és érdekes ajándék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon meglepődtem és nagyon megörültem neki!:)

      Törlés
  7. Én nem szeretem a kávét (csak az illatát), ezért ez még Nekem is tökéletes ajándék lenne!!! :) Nagyon ötletes-elteszem a mindenes mappámba...ki tudja, egyszer talán lesz ennyi időm és türelmem-mert ehhez bizony kell. De ha szeretettel csinálja az ember, akkor bizony megjönnek ezek is! Nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
  8. nem semmi ajándék, volt vele munka biztosan, minden szemében egy kis szeretet! :)

    VálaszTörlés
  9. Isten éltessen Éva Óvó, még ha megkésve is. Mostanában minden később ér el az agyamig. No, nem az amiatt a kedves fiatalember miatt, akit Alzheimernek hívnak, hanem mert kissé összecsapott a fejem fölött valami hullám.
    gyönyörűek a gyerekeid, azt tudtam, mondjuk innen következik, hogy az unokáid is. Azért ez nekem továbbra is furcsa. Tudod, az én fejemben megmaradt mindenki olyannak, annyi idősnek, mint amikor eljöttem. Mintha csak én öregednék, más nem...:)pedig de jó, hogy nem így van! Sok-sok szép alkotást kívánok akár a magad, akár a lányaid, unokáid örömére.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Druszám ! Utólag is Isten éltessen :)))

    Nagyon különleges ajándék, nagyon tetszik,milyen kreatív ötlet!!!

    VálaszTörlés