2012. június 10., vasárnap

Apró díszek

Egy kannányi virág és egy nyíló pipacs. Még Andriskámnak készítettem a parafa táblája díszítésére. A nyári jegyzetei mellé, hogy el ne felejtse az anyukája által adott feladatokat. És a növényei rendszeres ápolását.
A sziklakertjében megtartotta a pipacsot is, nem gyomlálta ki, mert nagyon szereti :) Ezért gondoltam, hogy kap egyet kihímezve is.:)

A kicsi unokám Bence és a nagyobbik: Adorján. Rajonganak egymásért :)
Látjátok azt a gyönyörű takarót mögöttük? Amin ülnek?
Nos az is egy szépség! :)
 Legyen szép hetetek!:)

7 megjegyzés:

  1. Szépek ezek a kis minták!!!
    Neked is legyen szép heted!!

    VálaszTörlés
  2. A felső nagyon ismerős, lehet, hogy varrtam, vagy valami hasonlót...
    Pipacs nálam is virít mindenhol a kertben, szerintem is vétek lenni kihúzni:) A Gyerekek mindent tudnak:)

    (-: :-)

    VálaszTörlés
  3. Szépek ezek az aprócska képek! :)
    A takaró pedig csodálatos! Ki készítette? :)
    Neked is szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A takaró ajándék, nem kis munka lehetett! Bárcsak tudnék én is ilyet! Igazából a kép nem adja vissza az igazi színeit.

      Törlés
  4. ne is mondd.... az uram az összes pipacsot kicsapkodta a kertben, merthogy az szúrós gaz... pedig nagyon szeretem én is.... az unokák édesek (milyen sokat nőtt a pici is!), azt a takarót azért nem lehetett semmi megvarrni...

    VálaszTörlés
  5. Mi direkt meghagytuk Áronkámmal a pipacsot..nagyon szeretem! Szépek ezek a hímzések...de a legszebbek az unokáid!!!! Milyen aranyosak így együtt!!! Köszi! Jó volt látni őket!

    VálaszTörlés
  6. Milyen jó ötlet a hímzés díszítésként! Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés