2013. január 26., szombat

Hangulatok


Vera kért meg, hogy mutassam meg a szakácskönyv tartómat. Avagy a recept füzet tartót! Szívesen teszem, mert a konyhám egy hangulatos darabja lett. Karácsonyi ajándék a férjemtől. No ezt azért nem ő készítette, de nagyon eltalálta az óhajomat.:))


Tetszés szerint dömthető, s két kis harangocska forma szorítja, öleli meg a receptet, hogy le ne csússzon :)


 Nem túl nagy, de a nagyobb szakácskönyvek is rá tehetők, nem esnek le róla

 Itt átható a nehezék, amely bőrszíjon lóg.:)
/ Bocsánatot kérek, a fénykép oldalról mutatja , elfelejtettem megfordítani:))))  /


 Verám, remélem,  nem  csalódtál benne, s Neked is tetszik! :)

Kellemes , sütögetős, varrogatós, pihengetős hétvégét kívánok!

12 megjegyzés:

  1. Hol találta a férjed ezt a gyönyörűséget? ha Neked nem akarja elárulni, add meg Neki az email címemet, hogy írja meg. Hol? mennyiért?
    Gyógyulj meg minél hamarabb, puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,!
    Szóltam Neki róla, megírja! :))

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper darab!!! Nagyon tetszik!!!
    Legyen Neked is nagyon szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örülök neki, annyira eltalálta a férjem az ízlésem!
      Békés, kreatív hétvégét kívánok !

      Törlés
  4. Nagyon ötletes ez a szakácskönyv tartó!!! És gyönyörű is!
    Nagyon szép hétvégét kívánok neked is! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon meglepődtem , mikor kibontottam a csomagot, teljesen titokban tartotta! :)
      Köszönöm Timikém! Neked is nagyon szép, hímezgetős, kellemes hétvégi időtöltést.:)

      Törlés
  5. Köszönöm.....Kedves Éva... Tudtam hogy mást is fog érdekelni.... Azt hittem hogy egy egyszerű könyvtartó...és közbe kiderül milyen szép darab....kár lett volna kihagyni...


    Elöző bejegyzésednél már a többiek megkérdezték amit én is akartam....Nos a változókorról regényt írhatnék.... Nagy szerencsém hogy itthoni munkám van... már rég kipenderitettek volna... Egy év ugy telt el hogy minden éjjel fent voltam.... és akkor a többit még nem is mondtam.... de hát ez a sorsunk... na nem panaszkodni akarok...
    Az hogy van jó párunk van az egy főnyeremény....Sokáig így legyen!
    Szép hétvégét és jó pihenést kívánok!!Puszi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát álmomban nem gondoltam volna, hogy ilyen panaszra/ Fáj, ég a nyelvem, alig tudtam mozgatni/az lesz a válasz a szájsebészeten, hogy a változó korral jár, hormonális problémákkal kapcsolták össze! még ilyet!
      Én is nehezen viselem ezt az időszakot, s valóban a férjemre mindenben a világon számíthatok.
      A munkahelyemen bizony szerencsémre női dolgozók vannak de nem tudom időnként úgy végezni a munkámat, ahogy kellene.Ráadásul én vagyok a legidősebb:)
      De valóban próbálom megközelíteni a jó oldalról.
      Legyen örömteli hétvégéd! :)

      Törlés
  6. Nekem is nagyon tetszik, jó ízlésre vall :)
    Üdvözlöm a Férjed, és Mindenkinek örömteli hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, örülök Neked!Köszönjük a jókívánságot, a férjem meg csak mosolyog a bajusza alatt a dícsérettől! :))

      Törlés
  7. Gyönyörű darab. Irigyellek ám érte rendesen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marcsi köszönöm, szerintem is nagyon szépséges! :)

      Törlés