2013. május 17., péntek

Most kaptam!


Csak úgy, szeretetből, el nem felejtve, hogy nagyon szeretem! A Kisnagylányomtól  :)
Alig várom, hogy kiültethessem őket! Most zuhog az eső,de biztos vagyok benne, hogy hamarosan lesz rá alkalmam. Addig a konyhaablakból figyelhetnek befelé. És gyűjtök nekik finom égi vizet, azt kapják majd az első fürdéskor. Finoman levendulaillatos az ablakom :)

 A lassan virágba boruló levendula bokraimon rengeteg a bimbó , nagyon sok virág mutatkozik rajtuk. Már most a levelük  is illatozik, olyan jó elmenni vagy megállni mellettük. 


Sok dolgom lesz a hétvégén.Mind- mind csupa kellemes dolog! :) És nektek?
Vidám hétvégét kívánok! 


17 megjegyzés:

  1. Képzeld Évi, az ősszel kaptam egy tő levendulát, erkélyládába ültettem, és nyolc bimbó van rajta:) Szüretelni fogok.:)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Az már valami!Veled örülök! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, levendulatöveket nekem is szereznem kell! Ha erkélyládában is megmarad, akkor pláne! :)
    Legyen Nektek is áldott, szép pünkösdi hétvégétek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erkélyládában nem próbáltam, de azt mondják, ott is szépen megmarad! Csak bíztatni tudlak :)

      Törlés
  4. De jó:) egy ilyennek én is örülnék! Nekem még csak egy bokrom van, most húztam le két ágat gyökereztetni és jövő tavasszal azt is átültetem a végleges helyére.
    Imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam meg tele van a levendula tő alatt apró kis levendulatövekkel<3

      Törlés
  5. De szépek a levendulák! Jó munkát kívánunk!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű amit kaptál... valahol már emlitettem milyen szépen irsz és rajongsz a levendulákért... gondoltam is Rád és fotóztam is... de még nem tettem fel... kb ilyenek az enyémek is.. hamarosan nyílnak és illatoznak!Nagyon szép hétvégét kívánok és jó varrogatást! Majd mutasd is meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kedves vagy, hogy gondoltál rám! <3
      Ma nagyon sokat kertészkedtem, egyre szebb az udvarunk!
      Észrevetted, hogy a levendulák is egyre korábban nyílnak?

      Törlés
    2. Évám! Igazából vettem észre, mert mikor első évbe ültettem, alig volt rajta pár virág, és azt sem tudtam mikor nyílott... tavaly nyílott másodszor de rengetegett... most meg még többet... de örülök.... hogy ilyen "sok " lesz... Tán jut olyan helyre is akiknek nincs kertjük sem

      Remélem oly sokáig lesz rajta virág mint tavaly.... Tudod tél elején is szedtük!

      Törlés
  7. Szépségesek a virágaid!Milyen szép szeretet-ajándék ez a levendula kosár!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! Nagyon örültem a kis fa tartónak is,ami a levendulákkal járt együtt. Tudod már elég idősek a töveim, ezért gondoskodom mindig utánpótlásról. Bár remélem, sokáig elkápráztatnak még :)

      Törlés
  8. Szép kerti sétaút levendulával kerítve. Kellemes hétvégi elfoglaltságot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy kilépek a teraszra, már érezni is az illatukat :)

      Törlés
  9. Jajj, levendula! Imádom! És milyen helyes kis ládikóban kaptad! Nagyon nagyok már a Te levenduláid, nagyon szépek! Enyém kettő is kezd bimbózni...nem tudom...át lehet ilyenkor ültetni még? El akarja nyomni a mentám...:o)Szeretnék még sokat belőle, majd apránként szerzem be a töveket.

    VálaszTörlés
  10. Én már nem vállalnám be az átültetést, bar nem kényes. inkább a mentát reguláznám meg egy kicsit. Majd ősszel ültetném át.
    Neked is szép , vidám időtöltést! :)

    VálaszTörlés