2013. július 15., hétfő

Ha végre itt a nyár...


 Ha végre itt a nyár és meleg az idő.... Strand helyett az árnyas kertben a körtefa alatt.


 Régi Vervaco képpel készültem el. Megadja a nyár hangulatát, ezért nagyon kedvemre való.Elég sokat kellett cserélgetni a zöld lombhoz a fonalat, de kellemes lett a végeredmény. Lehet, hogy majd egyszer átkereteztetem, mert zöld keretet szerettem volna, de csak kék volt ezzel a mintával. :)



Jó pihenést, nyaralást, feltöltődést Nektek a nyárra. Üljetek le kicsit a nyugágyamba pihenni és körülnézni :)

12 megjegyzés:

  1. annyira hangulatos kép, tényleg úgy érzi az ember, hogy jó lenne úgy üldögélni egy nyugágyban a fa alatt, körülöttünk virággal:)

    nyár, feltöltődés, pihenés, munka, kertezés...mind mind van és lesz is még:)
    Te meg alkoss még ilyen szépeket és tessék nekünk megmutatni:)

    VálaszTörlés
  2. Remek a hangulata ennek a képnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonló az én kertem is, csak körtefa helyett diófa van :)

      Törlés
  3. Gyönyörű!
    Ez a kék képkeret majdnem zöld, szerintem maradhat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a bíztatást, lehet, hogy megtartom ebben a keretben :)

      Törlés
  4. Gyonyoru himzes...:) Az ember strandra jar...:)
    Neked is tovabbi szep nyarat.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon SZÉP lett! Szerintem is jó ezzel a kerettel!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, valóban még a keret is illik hozzá.

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom mi bajod a kerettel... szerintem nagyon jó..Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Hú,Éva!Minden elismerésem!Én képtelen vagyok ilyen aprólékos hímzésre.Leülök,köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép igazi nyári hangulatú!

    VálaszTörlés