2014. január 20., hétfő

Hó és madárkák

 Régen készítettem már szalvéta technikával képet. . Gondoltam, nincs tél, nincs hó, a madárkáim is alig jönnek, majd én varázsolok akkor.  Lefestettem a fakeretet fehér akryl festékkel, majd rádolgoztam a közepére a szalvétát. Kicsi hómasszát tettem az ágacskákra, és már kész is. olyan kis hangulatos lett. most a konyha falát díszíti :)


Azt hiszem van még mit szépíteni a technikán, mert nem lett szép sima a szalvéta., kissé ráncos itt-ott. 
Örömteli hetet kívánok Mindenkinek! 

7 megjegyzés:

  1. jó hogy eszembe juttattad a szalvéta technikát, régen csináltam, karácsony előtt, ceruzatartókra varázsoltam rá.

    Jó ötlet volt a hópamacs az ágacskákra!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett. Azt hittem hirtelen, hogy már megint valami szépséget varrtál. Különben nem ráncos, hanem "antik", és emiatt kicsit "repedezett" :)

    VálaszTörlés
  3. Először én is: te jó ég,ilyen nagy munkába fogtál a xszemessel?:)
    Annyi szalvétát gyűjtögettem az évek során, kellene nekem is készítenem.Én is téli képeket cseréltem a blogomon.:)

    VálaszTörlés
  4. Hangulatos, szép kép!
    Már csak egy ici, pici hó kellene :) neked is szép hetet!

    VálaszTörlés
  5. Kérlek nézz be hozzám,!Köszi!

    VálaszTörlés