2014. október 2., csütörtök

Első táskám

Még párizsi utunk emlékére készítettem az Eiffel torony hímzését. Egy darabig állt a fiókban, aztán, amikor megláttam ezt az anyagot, gyorsan összeállt a kép! Táska lesz belőle :)

m

Próbálgattam, hogyan tudnám odailleszteni a hímzést, mivel dekorálhatnám még :)
 
 Volt itthon piros szélszegélyem, kicsi Eiffel torony, gombok.

 Jól illett hozzá a csat is.


És a gomb is  / szerintem :))) /

 Ezt sikeredett összehoznom belőlük :)


 Azért a buktatókat én sem kerültem el. Tele van hibával, de az enyém! :)


 Kipróbáltam a piros hímzőfonalat, nem fog. Igyekeztem jó minőségűvel hímezni .
Nektek hogy tetszik? Tudom, hogy sokat kell még javítanom a következőn, de első lévén tán nem olyan rossz! 


Szép napokat kívánok!

21 megjegyzés:

  1. Tele van hibával? :O kiguvadt a szemem, akkor sem láttam :D

    hejjj, ha én ilyen "hibával", így tudnék dolgozni! :))

    Éva drága, benyúltam érte a képernyőn :D

    VálaszTörlés
  2. Orsikám, nagyon jól esnek a szavaid! Hát bizony most már tudom a sorrendet , a bélés kifordítását és varrását is hogyan oldom meg. Aztán a szélszegély rávarrása se tökéletes :)))
    De örülök, hogy tetszik Neked is! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Naggggyon jó!
    Hajrá! Bele lehet jönni. A hímzés a vászon egyeztetésével csúcs és igen, pirossal kellett kiegészíteni. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, jól megy hozzá a piros? Köszönöm a dícséretet! Sokat számít nekem a véleményed! Te már olyan klassz táskákat tudsz varrni!

      Törlés
  4. Szerintem nagyon jó, ügyes vagy. ha én így tudnék varrni,de majd most....beiratkoztam egy szabás-varrás, és egy foltvarrós szakkörbe, talán egyszer nekem is sikerül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, akkor megyek Hozzád majd tanulni pontosságot, praktikákat ! Puszillak!

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Olyan jó, hogy itt voltál! Nagyon köszönöm Neked!

      Törlés
  6. Eszméletlenül jóóóóóóóó!
    Belül milyen????? Mindig az-is-izgat,mert én alig tudok táskát varrni.Nekem is kiguvadt a szemem::)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmutatom belül is szívesen! A belső felét, azaz a bélést is meg kell varrni ugyanúgy, mint a külső felét. Egy kis piros fehér pöttyös anyag az egyetlen dísze belül, azaz a zseb. A bélés anyaga a külsőhöz kicsit hasonló , drappos, barnás pöttyös színű.

      Törlés
  7. Nagyon jó lett!!! Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy bekukkantottál! Köszönöm, hogy megnézted az újabb alkotásomat! :)

      Törlés
  8. Szépséges, hangulatos ... kell ennél több ? ♥ gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Azért sokat dolgoztam vele, de a tanuló pénzt meg kell fizetni! Igaz a mondás! :))))

      Törlés
  9. Szerintem is tökéletes! Nagyon jó érzékkel raktad össze! Szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ildikó, a lányaim már mondogatták, nekik is milyen jó lenne, úgyhogy lehet meglepem őket hasonlóval karácsonyra. Időben el kell kezdeni, mert nekem több időt vesz igénybe.bár legközelebb igyekszem már a buktatókat kikerülni :)
      Köszönöm!

      Törlés
  10. Ez telitalálat.... ha valaki megkérdezett volna, bizonyára nem mondtam volna, hogy piros színnel kombinálja... DE ez szuper lett így...Kaptam is ötletet...köszönöm...
    A hibáit meg csak Te látod...
    Lehet varrni újabb táskákat! Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon köszönöm Vera! Neked is szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  12. Jesszusom, ha ilyen gyönyörű az első, akkor milyen lesz a többi!? Álomszép! A pirossal ahogy kombináltad, szuper! Semmi hibáját nem látok! Nagyon ügyesen varrsz!

    VálaszTörlés