2015. január 11., vasárnap

Az én meglepetésem.


Az én Kedves Férjem, napok óra néhány fél órára mindig eltűnt a pincében. Gondoltam megnézi a zöldségeket, / sárgarépát, céklát krumplit stb./ , hogy egészségesek- e?
. Időnként át szoktuk vizsgálni, válogatni őket. :) Mivel nem nagyon kérdezgettem, hogy mit csinált lent, ő nem hozta elő a dolgot. 
lássatok csudát, elkészítette nekem a fürdőkád fölé azt a polcot, ahol olvasni tudok fürdés közben is. 
Sokszor mondogattam, hogy nem lehet sokáig olvasni, mert elfárad a kezem, vizes lesz a könyv stb. 



Amikor estefelé beléptem a fürdőbe, ez a kép fogadott: 

Azt gondolván, ő fog fürödni, nem néztem be, de amikor szólt, hogy szeretné, ha bekukkantanék, nagyon meglepődtem. 
Nagyon szeret barkácsolni, mindent megcsinál, amihez van szerszámkészlete.              
Hát nem jutottam szóhoz!
Igaz, hogy elől javítani, magasítani kell kicsit a könyvtartó részt, de mindez mit sem számított.Habot sem nagyon szoktam tenni a kádba, inkább fürdősót, de ez lényegtelen. Annyira ügyes!

Nagy öröm és boldogság ez nekem! És sokkal , milliószor többet ér, hogy Ő készítette nekem, mintha drága pénzen vettük volna.
Azért megengedem neki, hogy Ő is használja, ha szeretné :)))))))


Egy utcabeli cicuskának készítettem ajándékba ezt a cica zsákot! Szeretiiiiii! Nagyon örültem neki. olyan kis ügyes, bele is tudott bújni! És élvezte! Új lakó az utcában, és nagyra fog nőni! Legalábbis reméljük :)

Szép estét, kellemes időtöltést Mindenkinek!

12 megjegyzés:

  1. De jó ilyeneket olvasni.....
    Nagyon kedves a férjed! A cicazsák is szívmelengető....
    Nagyon jószívű emberek vagytok!

    VálaszTörlés
  2. Hát Éva, tudod, de tudod: ez az igazi szeretet!!!!És szerelem! Figyel rád.Nagyon-nagyon kedves!!!!!!! Ilyen férje legyen mindenkinek!♥
    Micsoda klassz cicazsák!!!! Nem is gondoltam ,hogy az ilyet szeretik a cicusok!

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy így szeret Téged a férjed: Még ki sem mondod a titkos vágyadat, és Ő már teljesíti is.
    Jó kis cicazsák, néha még én is bebújnék egy ilyenbe :)

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos meglepetés. :-) Nagyon figyelmes a férjed. :-)
    A cica zsák is nagyon szuper. :-)

    VálaszTörlés
  5. Milyen figyelmes férjed van! S milyen ügyes! De valószínűleg azért, mert ez a figyelmesség kölcsönös.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon ügyes, figyelmes a férjed! Tele van szeretettel, jaj de cuki pasi, mondd meg neki légy szíves :))))))
    Hihi, azért nagylelkű vagy, megengeded hogy használja:)))

    VálaszTörlés
  7. Íííígen, ahogy Anik mondja: olyan jó ilyeneket olvasni! Kedves kis Párocskád van Neked, nagyon figyelmes! És - úgy látom - nagyon ügyes keze van...mint Neked! Mert a cica-melegítő is helyes, ügyes kis darab, már csak a cicát nézném meg benne! :o)

    VálaszTörlés
  8. Ez aztán a kedves ajándék! A szappantartód hihetetlenül édes! :)

    VálaszTörlés
  9. Csodás egy férj, boldog lehetsz Éva!!! :-)

    VálaszTörlés
  10. Ez ám a figyelmesség! Jó hogy ilyen ügyes párod van...

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kedves ajándék, csodálatos meglepetés, igazi szívvel-lélekkel készített!

    VálaszTörlés
  12. Kívánom, hogy ez a csodálatos férj még sokáig tudjon Neked ilyen szuper meglepetéseket készíteni!!!!

    VálaszTörlés