2015. március 30., hétfő

Közeledik.....

Elkészítettem a világ egyik legegyszerűbb és legtermészetesebb húsvéti díszítését az otthonomba :)


Ez a kész alkotásom :) Mindjárt a kedvem is virágosabb lett tőle :)

Így kezdődött.: Levágtam a csavart ágú mogyoróbokromról a fölösleges, nagyon a szomszéd bokorra ránőtt ágait . De hát nem lehet csak úgy eldobni! Nagyon sajnáltam volna . Ráfektettem vízszintesen a vázámra, kicsit egymáshoz rögzítettem őket, s a tojáshéjakat picit rárögzítettem.






Azután szedtem a csodás színű ibolyáimból és a kis százszorszépekből néhány szálat :) Megbeszéltem velük, hogy most itt gyönyörködünk bennük, s onthatják kedvükre az illatukat. Naponta feltöltöm egy pötty tisztított vízzel a tojáshéjat, ügyelve, hogy mindig legyen friss vizük. :)








Ennyit egyelőre a hangulatomról. A fülfájásom kicsit alábbhagyott, és a lakás is gyönyörűen alakul már. Szerencsére van segítségem. :) <3
Szép hetet Nektek! 

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon-nagyon kedves dísz! tényleg jó ránézni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett Éva, először azt hittem, hogy a tojáshéjba ültetted pici földdel az ibolyákat, mert akkor hosszabban élvezhetnétek az illatát. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy az első csokor ibolyát a férjemtől kaptam. Néhány nap múlva bizony biztos cserélni kell majd, akkor megpróbálok beleültetni. Nagyon köszönöm a tanácsod, az ötleted., nagyszerű elképzelés :) Ha bele tudom varázsolni, megmutatom majd.

      Törlés
  3. GYÖNYÖRŰ!!!
    Szeretettel kívánok mielőbbi teljes gyógyulást!

    VálaszTörlés