2017. december 16., szombat

" Szép Tündérország támad föl szívemben,......

Ilyenkor decemberben."
Az adventi időszak nagyon kedves a számomra. Sok a szülinap, névnap a családban, és ilyenkor is összejövünk, ami nagy öröm! 
Igyekeztem széppé tenni a környezetem, sok kis apró és nagyobb díszt készítettem. :


Ezek a szívecskék a nappaliban a tv két oldalán díszítenek. Régi két egyforma képkeretet festettem le fehérre, majd tüll anyagot gyűrtem meg alatta, úgy erősítettem rá az üvegszíveket. 


A grincsfa a kinti ablakpárkányra került, olyan kis vendégváró célzattal 



A nappali asztal ra került ez az örökzöldekből megtűzdelt , tortatálra helyezett gyertyás kreációm. Néhány tüll masnival csinosítottam.


A tükörre egy girlandot szedtem szét, és csak a hosszú tűlevelű műfenyő ágakat használtam fel. összefogtam- fontam, s egyszerű kis füzért tettem rá. A pici kis világítók is olyan finomak, aprókák, érdekes fényt adnak .



A nappali ablakdíszeit a szülinapomra kaptam a lányaimtól, mert tudták, hogy szeretném fehér ezüstben feldíszíteni a karácsonyfát majd.


A cserepes dísz sok helyen látható volt már, szőrmével díszítve 
.  Én is elkészítettem a saját elképzelésemet, egy angyalkával a tetején.



Ez pedig a konyhai díszem. Nem hiszem, hogy a gyertyákat ilyen formában meggyújtom majd rajta, de mivel szépen befele égnek, lehet, hogy mégis kipróbálom majd. :))))



Sokat sütögettünk a kis unokáimmal, szorgalmasan segítkeztek, élvezték a gyúrást- süti szaggatást, mézeskalács készítést. Az első adagok el is fogytak. A négy fiú unokám bizony hamar megette őket. De nem bánom persze, mert sütök majd újat :))))
Áldott adventi készülődést kívánok!

4 megjegyzés:

  1. Olyan aprólékosan elkészített, kidolgozott díszeket készítettél! Örömmel néztem végig többször a képeket. Áldott készülődést kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket csináltál.
    Most már térben is el tudom képzelni m hova került, olyan igazi ünnepváró hangulat.

    VálaszTörlés
  3. Áááááálomszépek a díszítéseid!!!!!! Mind.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg igazi tündérország van Nálatok!
    További áldott Adventet kívánok!

    VálaszTörlés