2019. január 20., vasárnap

Őzikék

Én is hímezgettem karácsony után. Előtte nem nagyon volt időm, s az ünnepek pedig nem úgy jöttek el hozzánk, ahogy elterveztük. sok betegség volt a családban, a lányom és vőm végig betegeskedte az ünnepeket, így sokat főztem nekik, ápolgattuk őket. De most már van kis szabadidőm a hímzésre is.
Ezeket a kis mintákat már régóta szerettem volna elkészíteni, ezért most nekiálltam. Nyomtató híján a monitorról olvastam a mintákat.
Sokat kellett bontanom, rég hímezgettem , de sikerült befejeznem őket.




Egy- két hófehér ágra fogom ráakasztgatni őket, s kedves kis téli dekor lesz a karácsonyi helyén. :)


14 megjegyzés:

  1. Édesek! Szuper a kivitelezés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!Igyekeztem kihasználni, ami itthon volt s arra ráfeszíteni az anyagot :)

      Törlés
  2. Nagyon aranyosak ,és bizony kell a dekoráció karácsonyi színek után...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen, még nálam is sok a fehér, de már kicsit kacsingatok a szép pasztell színek felé :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Úgy örülök, hogy neked is tetszik! Köszönöm! <3

      Törlés
  4. Aranyosak, ezen a pöttyös anyagon jól mutatnak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Igen, olyan, mintha esne a hó! :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)Egy fehér ágon csücsülnek, olyan kis téli hangulatuk van . :)

      Törlés
  6. Cukik ezek az őzikék, pláne a pöttyösön!
    Látom, többünket megihlettek.
    Egy nálam is született, majd mutizom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Jucus!
      Kíváncsian várom! Én nagyon szerettem hímezni őket! :)

      Törlés