2011. július 10., vasárnap

Hetes játék Diustól


Fotó : Hanság

Dius hívott játszani már több, mint egy hónapja! Nagyon örültem neki, hogy rám gondolt, és olyan gyönyörűt írt rólam, amit egy anya csak kaphat! Nem mentegetőzöm, hogy mért nem írtam le ezeket a dolgokat előbb.
A játék lényege, hogy 7 olyan dolgot árulj el magadról, amit nem tudhatnak még az olvasóid.
Nem volt egyszerű összeszedni, de sikerült.
1: Az általános iskolában kitűnő tanuló voltam. /Később azért akadtak más jegyeim is:)
2: Szeretem a csokoládét főleg a mogyorósat!
3: Nagyon rosszul tájékozódom! Nehezen ismerem ki magam, míg a családom többi tagja könnyedén eltalál bárhova, én egyedül képtelen vagyok rá:))
4: Nagyon érzékeny vagyok, képes vagyok napokig rágódni dolgokon, gyötröm magam olyan dolgokon, amiket nem tudok megváltoztatni.
5: Állandó harcban vagyok a kilóimmal, hamar le tudok fogyni, de gyorsan vissza is jön.
6: Folyton azt szeretném, ha mindig körülöttem lenne a családom, és én segíthetnék nekik.
7: Az az álmom, hogy nyugdíjba :)))) mehessek, és én tudnék gondoskodni az unokáimról is egy kicsit. Ide jönnének suli után, nem kellene napközisnek lenniük, sütnék, főznék nekik, tanulnánk, mire a szüleik haza jönnek a munkából! Hát ez egyelőre álom marad.
Dióhéjban ennyi lenne.
Küldöm ezt a hetes játékot mindenkinek, aki szívesen árul el magáról néhány dolgot!
Gyertek és játszatok! Mindenkinek kellemes nyári napokat kívánok!
Diuskám, remélem hamarosan találkozunk, már jó lenne látni Benneteket! Köszönöm a játékot!

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy újból megmutattál magadból egy keveset! Úgy látom több pontban is hasonlóan gondolkodunk. És az az "álom"..........sajnos nekem is csak "álom"marad....pedig milyen jó lenne!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretném, ha nyugdíjba mehetnék, de mire elérem azt a kort, az unokám már ballagni fog az iskolából!:))

    VálaszTörlés
  3. Pedig most lenne ránk szükség!!!!!Nem is értem.....

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, hogy megírtad. :)
    Az álmod egy része máris teljesült.. az unokáidról maximálisan gondoskodsz így is, hogy mellette még milyen sok más kisgyerek élvezheti a szeretetedet. :) De kívánom, hogy valami történjen azügyben, hogy hamarabb bekövetkezhessen a nyugdíjas időszak. :)

    Hamarosan találkozunk, ősszel legkésőbb.. nagyon várom már én is. :)

    VálaszTörlés