2016. március 31., csütörtök

Az utóbbi időben rendszeresen gyalogolok 2- 3 km-t. Jól esik egyedül lenni, sokat gondolkodtam , van időm most rá! Már sokkal hamarabb kellett volna időt szakítanom saját magamra! 
Gyaloglásom során egy karám mellett haladtam el, s egy szépséges ló figyelt mindig. Közelebb mentem, de megvártam, amíg ő közelít hozzám. Egészen odajött a kerítéshez. Napokon keresztül egyedül van, senkit nem látok körülötte, csak tán vasárnap. Összebarátkoztunk. :) 
Mikor meglát, már messziről siet, üget elém! Oda dörgölőzik a kerítéshez, és roppant okosan figyel, amikor beszélek hozzá! Nagyon örülünk egymásnak! Szoktam neki vinni sárgarépát, almát. Nagyon szereti. :)
Néhány képet tudtam fotózni is róla :)






Együtt várjuk a találkozást! :)

A múlt héten sütöttem " kenyeret" ,  kókusz és darált mandula keverékéből. Nagyon finom lett. Sokáig eláll, nekem 1 hétig is eltart. Házi finom   baracklekvárral vagy vajjal, de én üresen is szeretem.



Szép tavaszi napokat kívánok Nektek! :)

17 megjegyzés:

  1. De jó ez a lovacska barátság! jó hogy örültök egymásnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Orsi! És a bányatóhoz is közel van! Már a hattyúk is megjelentek a tavon . Szuper kis hely a feltöltődésre! <3

      Törlés
  2. Sajnos hajlandók vagyunk magukat háttérbe szorítani, mert első a család, munkahely és sok más egyéb :( Időt kell adni magunknak, törődni a kedély és egészségi állapotunkkal. Aranyos ez a kezdődő barátság a lovacskával :) szép napokat!

    VálaszTörlés
  3. Teljesen egyetértek Veled! <3 Most rákényszerültem, hogy foglalkozzam, törődjem magammal! És most a Családom kényeztet engem! Furcsa kicsit, de sok idő jut magamra! :) Persze nehezen viselem a fordított helyzetet, még nagyon sokat kell tanulnom!
    Neked is szép napokat kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tanulj és próbálj meg élni is vele.

      Törlés
    2. Igen igyekszem! Beépítem az életembe a tapasztalásaimat! :)
      Szívből ölellek! <3

      Törlés
  4. Törődj is magaddal! Nagy a cslád, de csak akkor maradsz friss mellettük, ha magadra is van időd :)
    Szépséges ez a paci!
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tapasztalom, hogy nekem is teljesen rendben kellene lennem ahhoz, hogy nekik segíthessek! Köszönöm a jókívánságot, reméljük szép veteményezni való időnk lesz! :)

      Törlés
  5. :)))irigyellek a lovadért :)))

    VálaszTörlés
  6. Jól teszed! Fordíts időt csak magadra.
    Nehéz lehet együtt élni a nyüzsgéssel, már csendesebb órákra és zavartalan környezetre vágyunk.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Beáta! Igen, és azt tapasztalom, hogyha jobban figyelek, hogy kezd visszajönni mindaz, amit én adtam eddig! :) Sokkal több figyelem, törődés, segítés van felém! És ez most kicsit furcsa, de jó dolog! :) És igen, jó egyedül is lenni! Sokszor jól esik! :)

    VálaszTörlés
  8. Szuper!!!! Nagyon jól teszed! Az a ló!:) Megszeretett téged.Régen én féltem a lovaktól,de néhány éve odajött hozzám egy és annyira meglepődtem,hogy megsimogattam .Ahogy rámnézett, az valami csoda volt! Azóta vágyom a lovak után..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mamka! Már nagyon várom, hogy találkozzam vele! Sosem volt ehhez fogható élményem! Azt gondoltam, csak a gyerekeknek jó terápiás jelleggel! De nekem is nagyon jót tesz! :)

      Törlés
  9. De helyes az új barátod! De nagy élmény lehet az ilyesmi!
    A gyaloglás, séta közben annyi minden érdekeset lehet látni és közben a friss levegő, jó esetben a napfény és a jó csend!

    VálaszTörlés
  10. nagyon szép ez a lovacska,
    klassz lehet arrafelé:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Katalin, nagyon jó! A kavics bányánk is erre van, így szépséges hattyúk is gyönyörködni valók közé tartoznak :)

      Törlés