2016. május 13., péntek

Kertünkben....

A kertünkben, udvarunkon már gyönyörűen kínálgatja magát szemnek, léleknek gyönyörködni a sok rózsa, fukszia és a többi virág. Amikor a nap átragyog a játékos bárányfelhőkön, susogni kezd az összes virág: A rózsák a levelekkel, a fák lombjai a fűszálakkal. Alig várom, hogy meghalljam pajkos, kedves suttogásukat :)
Az esőcseppek vidáman fürdették meg a szirmokat, levélruhákat, de még a járda kis közeiben fejüket felütő gyomnövényeket is. Ők is élvezték a pancsolást,s megtisztulva, üde zölden nyújtózkodtak felfelé a nap szeretet fénye felé.























10 megjegyzés:

  1. Éva, gyönyörű virágok gyönyörű fotókon! Jól esik szemnek, léleknek! Köszönöm, hogy megmutattad őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy itt jártál! Még a gyógyulás is gyorsabb ilyen szépségek körében :)

      Törlés
  2. Ugye mennyi csodával lát el bennünket ez a tavasz? milyen jó már testnek, léleknek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már alig vártam, hogy elkezdjék nyitogatni szirmaikat! Nagyon szeretem őket,sok virágom van, és képzeld , már a levenduláim is tele vannak bimbókkal! minden kicsit előbb nyílik már :)

      Törlés
  3. Gyönyörű Nálatok! :)
    Áldott, szép hétvégét kívánok szeretettel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nektek is : Áldott pünkösdi ünnepeket kívánok! :)

      Törlés
  4. Beteg vagy? Ó, gyógyulást kívánok,lemaradtam erről.Puszi! Csodásak a virágaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm , drága Mamka! Annyira szeretem őket! Sokat beszélgetek velük! :)

      Törlés
  5. Kedves, szép bevezető után, gyönyörű virágcsokorra bukkantam nálad. Élmény volt a kertedben szétnézni, Jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jutkám! Hálásan köszönöm! Örülök, hogy itt jártál!

      Törlés