2017. február 2., csütörtök

Házi Áldás

Már nagyon régóta szerettem volna kihímezni a Házi Áldás- t keresztszemes betűkkel. Most kaptam ezeket a szépséges betűket, és ugyan nem keresztszemes, csak egyenes vonalakból álló- nekem nagyon megtetszett. Neki is álltam, bár a vászon sűrűn szövött, mintha vezették volna a kezemet, kevés tévesztéssel, nagyon gyorsan elkészült. Persze keret nem volt hozzá, hát előszedtem a pincéből egy régi keretet, és nagyon illett színben a betűk színéhez. Ennek nagyon megörültem. Akkor jött a következő bökkenő: Túl nagy lett ( hosszú ) a keret, de egy színben harmonizáló csipkével megoldottam. Igazából tiszta fehér keretet képzeltem el hozzá, fehér csipkével. Most már így marad, mert beleragasztottam a keretbe. Mit szóltok hozzá?






Már a helyén, a falon van, és naponta többször megnézegetem. Örülök neki!  És jó, ha észben is tartom időnként 💗
Szeretettel kívánok Nektek szép hátvégét! 💟

14 megjegyzés:

  1. Ez jó lett, nagyon! Színek összhangja sokkal jobban mutat így, szerintem a fehér sokkal jobban mutat egy, egy hozzáillő sötétebb árnyalat mellett. Kiemeli "élhetőbbé" teszi, a világos színárnyalatokat, Nem mellékesen a szöveg mondanivalója örök, évszázados bölcsesség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! Örülök, hogy Te is így gondolod! :)

      Törlés
  2. Szerintem csodás és sokkal szebb ezzel a kerettel és csipkével,mintha fehér lenne. Tökéletesen passzol a betűkhöz! Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mamka! A betűket olyan könnyedén hímeztem, pedig nagyító nélkül nekem nem nagyon megy. Úgy élveztem, és most nemcsak a fejemben, hanem láthatóan is itt van előttem ez a szép régi áldás!

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, ez a keret még jobb is mint mintha fehér lenne :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Visszafogottan gyönyörű, ízléses... olyan Te munkád... :)

    VálaszTörlés