2012. június 15., péntek

Elkészült a levendulás....

koszorúm:)

Tudom, hogy nem tökéletes, sok a hiba benne. Azért mutatom meg, mert nekem óriási örömet okozott az elkészítése.
 Előszőr kis csokrocskákat kötöttem utána rögzítettem rá a koszorúra. Képzeljétek,  egy méhecske bejött velem a levendulán, amit nem vettem észre! Már félig megkötöttem a koszorút, mikor észrevettem a kis betolakodót. Olyan boldogan bújt egyik virágból a másikba, hogy azt se fogta fel, hogy egy koszoró kellős közepében gyűjtöget.:)
Kitessékeltem a csöpp kis életet, és szabadon engedtem:) 

Egy vidám kockás szalagot kapott, hogy még szebb legyen. :)

Ide került, ahova szántam.
Holnap levendula buzogányokat és levendulás cukrot készítek:
Pihenjetek sokat, legyen kellemes hétvégétek! :)

12 megjegyzés:

  1. Tökéletes kompozíció!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon vártam:-)
    Gyönyörű lett, mit hogy nem tökéletes. De tökéletes!!!
    Szép estét!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, nagyon ügyi vagy! :)
    Neked is szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett a koszorúd!!!
    Nagyon szép, napsütéses hétvégét kívánok én is :o)!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a koszorúd, és csodás illat lehet abban a sarokban :)
    Szép hétvégét neked is!

    VálaszTörlés
  7. Ne butáskodj, így jó, ahogy van, csodálatos lett, nagyon irigyellek érte. Most én is levendulamániában "szenvedek", még abba is rakok, amibe teljesen nem kellene :) Egyszerűen imádom.

    VálaszTörlés
  8. Olyan hangulatos az a kis sarok. Kreatívan, szépen berendezett, s nagyon ötletes.
    S mivel emberek vagyunk, s nem gépek, lehet hogy nem tökéletes, de nem is azért készül, hanem hogy alkotókedvünk kiéljük, s megmosolyogtassa a lelkünk, ha ránézünk.
    Az enyém mosolyog!

    VálaszTörlés
  9. És az enyém is, szerintem nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  10. It is beautiful!!
    Thanks for your visit :)

    VálaszTörlés
  11. Nem csak szép, biztos illatos is. A levendulás cukor izgalmasnak tűnik.

    VálaszTörlés
  12. Őrületes vagy,tudod?! A levendulás méz, a koszorú, az asztali dísz...wow!!!! Szuper érzéked van hozzá, hogy a legjobbat hozd ki a csodás levendulából.

    VálaszTörlés